A LAplast Kft. vallja, hogy egy szolgáltatás akkor biztosítja hitelességét, ha saját maga is e normákon alapul és fejlődik,
ezért megvalósítottuk az európai minőségnormáknak, az MSZ EN ISO 9001: 2009-es elvárásnak való megfelelésünket,
ami az alábbiak megvalósítását jelenti:
- A LAplast Kft. a szolgáltatás színvonalas teljesítése érdekében megkülönböztetett figyelmet fordít az igények kielégítésének pontosságára,
a vállalt teljesítési idők betartására, valamint az elvárások változását követő rugalmasságára,
- tevékenységünket a megrendelők érdekeinek, illetve a vonatkozó jogszabályoknak, szabványoknak megfelelően végezzük,
- beszállítóinkat és alvállalkozóinkat tapasztalat, megbízhatóság, szakmai elismertség alapján választjuk ki,
valamint kiemelt figyelmet fordítunk munkájuk figyelemmel kísérésére,
- biztosítjuk a megfelelő szakképzettséget a munkát végző és a munkák minőségét meghatározó munkatársaink részére,
- ugyancsak fontos szerepet tölt be a korszerű technika és technológia alkalmazása, amelyek megújításáról a társaság vezetése folyamatosan gondoskodik,
- a beszerzés során a minőséget és a megrendelők érdekeit, igényeit maximálisan szem előtt tartjuk,
- az üzemben olyan munkakörülményeket biztosítunk munkatársaink számára, ami nemcsak a munkavédelmi követelményeket elégíti ki,
hanem elősegíti egyrészt a jó minőségű, másrészt a munkatársak számára a jó érzésű munkavégzést,
- kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy tevékenységünk a környezet megóvása szempontjából is kedvező - legalábbis arra nem káros - hatást váltson ki,
- Elkötelezzük magunkat a folyamatos minőségjavítás és az Integrált irányítási rendszerfejlesztés gyakorlata mellett,
állandóan törekedve a megrendelői igények minél alaposabb megismerésére.
Tiszaújváros, 2009.07.1.
Lévai András
ügyvezető igazgató
<<< Vissza